Kurumsal Hizmetler & Eğitimler

HUMANDO AKADEMİ

Kurumsal ve Bireysel Gelişim Eğitimleri & Seminer & Atölyelerimiz

ETKİN LİDERLİK

Bu eğitim programı ile yeni dünya liderlik yaklaşımları çerçevesinde yöneticilerimize liderlik bilgi ve tecrübelerini interaktif paylaşımlarla kazandırmayı hedefliyoruz. Değişen dünya ve yeni kuşakların profesyonel hayata dahil olması ile birlikte günümüz liderlerine çok daha büyük sorumluluklar düşmektedir. Bu değişimi en doğru şekilde yönetmek için “Etkin Liderlik” eğitiminde bir araya gelelim…

ETKİLİ İLETİŞİM TEKNİKLERİ

Hayatımızın her alanında sürekli iletişim halindeyiz.  Her birimiz bu sürekli iletişim serüveninde birçok iletişim kazası yaşıyor ya da yanlış anlaşılmalar ile karşılaşıyoruz. Etkili İletişim Teknikleri eğitimi hem özel hem de profesyonel hayatımızda karşılaştığımız iletişim kazalarını en aza indirmek için bize iletişimin püf noktalarını sunarken doğru iletişimin de yöntemlerini uygulamalar ile gösterecek. Hayatımızın içinden birçok örneğin paylaşıldığı bu eğitim programında görüşmek dileği ile…

İYİ TAKIM OLMAK

İyi bir takım olmanın ilk şartı tüm takım üyelerinin birbirini destekleyerek aynı hedefe odaklanmasıdır. Bu eğitim programı bize takım çalışmasının önemini anlayarak başarılı takımları nasıl oluşturacağımızı göstermeyi hedeflemektedir.  Tüm takım oyuncularının bilgi ve becerilerini uygulamalı yöntemler ile en eğlenceli şekilde edinmesi için bu eğitim programında buluşalım…

ETKİLİ SUNUM TEKNİKLERİ

İş hayatımızda sunum yapmadığımız anlar o kadar az ki, etkili Sunum Teknikleri ile yaptığı sunumlarda fark yaratmayı kim istemez? Bu eğitim ile iz bırakacak sunumlar için gerekli teorik ve pratik bilgileri katılımcılarımıza aktarmayı hedefliyoruz.

KURUM KÜLTÜRÜ

Günümüz dünyasında rekabetin gittikçe arttığı yeni düzende kurumların üzerinde durduğu en önemli konulardan biri de Kurum Kültürü’dür. Kurum Kültürünü iyi oturtmuş ve çalışanlarına bunu aktarmış kurumlar aynı zamanda fark yaratan kurumlar olmuştur. Bu eğitimde kurum kültürünün oluşturulması, korunması, çalışanlara aktarılması ve içselleştirilmesi konularını uygulamalar ile ele alacağız. 

GERİ BİLDİRİM VERMENİN SIRLARI

Yanlış yapılan geri bildirim çalışanlarımızda yıkımlara neden olurken doğru geri bildirim performansın artması, kurum aidiyeti, motivasyon gibi pek çok alanda olumlu sonuçlar yaratmaktadır. Bu eğitim programı ile geri bildirimin sırlarını katılımcılarımız ile paylaşırken, uygulamalar ile de bu tekniklerin nasıl kullanılacağını birlikte öğreneceğiz.

FİNANSAL OKURYAZARLIK

Günümüzde ekonomik ve finansal kavramlar, profesyonel yatırımcılar ve yöneticiler kadar ekonomi ile doğrudan ilgisi olmayan bireyleri de birinci dereceden etkileyen unsurlar haline gelmiş durumdadır. Bu bağlamda finansal okuryazarlık eğitimi; temel ekonomik kavramlar, finansal ürünler, risk yönetimi, bütçe yönetimi, yatırım planlaması gibi konularda çok yönlü bir bakış açısına sahip olma becerisi kazandırır. Böylece maddi koşulların, bütçenin, yatırımların ve potansiyelin daha kapsamlı bir şekilde analiz edebilmesini, geliştirilebilmesini ve yönetebilmesini amaçlıyoruz.

MENTORLUK

Deneyimli bir kişinin bilgi ve deneyimini, diğer bir kişiye aktardığı, ona örnek olduğu, kendi kararlarını bilinçli olarak vermesini teşvik ettiği ve gelişim ilişkisi kurduğu bu sürece mentorluk denir. Bu eğitim programı ile katılımcılara mentorluk yöntemini doğru kullanabilmeleri için gerekli tekniklerin aktarılması hedeflenmektedir.

KUŞAKLAR ARASI İLETİŞİM

Günümüzde en çok konuşulan konulardan biri de yeni kuşak ve onlar ile doğru iletişim kurabilmek. Yeni kuşak ile doğru iletişim kurmak onların şartlarını bilmek, bakış açılarını anlamak ve beklentilerini doğru tespit etmekten geçmektedir. Bu eğitim programı ile yeni kuşak ile empati kurarak doğabilecek çatışmaları engellemek ve kuşakların birbirlerini anlamaları için iletişim süreçlerini doğru yürütebilmeleri adına gerekli yöntemlerin aktarılması amaçlanmaktadır.

PROBLEM ÇÖZME TEKNİKLERİ

Problem çözme becerisi günümüz yetkinlikleri içerisinde en üst sıralarda yerini almaktadır. Bu eğitim programı ile katılımcılara karşılaştıkları problemler karşısında çözüm sürecini nasıl yürütmeleri gerektiğine dair gerekli teorik bilgi ve tekniklerin aktarılması amaçlamaktadır. Bununla birlikte katılımcıların bu teknikleri farklı pratik uygulamalar ile deneyimleyerek problem çözme becerisi kazanmaları hedeflenmektedir.

SORUMLULUK SAHİBİ OLMAK / DEĞER KATAN ÇALIŞAN

İş ve özel yaşamda, kişilerde aranan en önemli özelliklerden biri sorumluluk sahibi olmaktır. Sorumluluk sahibi olan kişi bunu bir yaşam tarzı haline getirerek işine değer katan bir çalışan olur. Bu eğitim programı ile sorumluluk sahibi olmanın bize kattıklarını ve bu doğrultuda bizim kurumumuza katacaklarımızı aktarmayı hedefliyoruz.

ZAMAN YÖNETİMİ

Zaman su gibi akarken hepimiz onu yönetememekten şikâyetçiyiz. Zamanımızı doğru yöneterek arka planda biriken işlerimizi bitirip daha az stres yaşayabiliriz.  Bu eğitim programı ile zamanı etkin kullanmanın yöntemlerini öğrenerek hayatımızdaki stres alanlarını azaltmayı hedefliyoruz.

STRES KONTROLÜ

Stres genelde olumsuz bir kavram olarak algılanır. Aşırı stres bireylerde psikolojik ve fiziksel zararlara neden olabilmektedir. Bununla birlikte tamamen stressiz bir kişi yapacağı eylem ile ilgili gerekli motivasyonu bulamayarak yine mutsuzluğa sürüklenebilir. Bu durum gösteriyor ki stresini doğru yöneten kişiler, hem iş hem de özel yaşamlarında mutlu olma potansiyelleri yüksek kişilerdir. Bu eğitim programı ile stresimizi doğru yöneterek başarıya ulaşmanın önünde bir engel olmadığını birlikte öğreneceğiz.

ÖFKE KONTROLÜ

“Öfke ile kalkan zararla oturur.” Çok güzel anlatmış atalarımız.  Öfkenin dışa vurumu tahmin edilemez sonuçlara yol açabilmektedir. Bu eğitim ile katılımcıların öfke durumuna gelene kadar geçen süreçte buna yol açan durumların farkına varmaları ve otokontrolün sağlanmasına yönelik becerilerinin geliştirilmesi hedeflenmektedir.

ÇATIŞMA YÖNETİMİ

Bu eğitim ile katılımcıların yapıcı ve yıkıcı çatışma tipleri hakkında bilgilendirilerek kendi çatışma tarzlarını tespit etmeleri ve çatışmaya doğru müdahale edebilmelerine yönelik becerilerinin desteklenmesi hedeflenmektedir. Bu doğrultuda çatışmalarını kendi içerisinde çözebilen, iş birliği düzeyi yüksek takımların geliştirilmesi amaçlanmaktadır.

DUYGUSAL ZEKA

Duygusal zeka, IQ dahil var olan diğer tüm yeteneklerimizi ne kadar iyi kullanabileceğimizin belirleyicisidir. Yaşamın getirdiği değişikliklere ve imkânlara hazırlıklı olmamızı sağlar. Duygusal zekâ iş dünyasına en çok etki eden fikirlerden biri olarak kabul gören bir kavramdır. Bu eğitim programı, kendi duygusal zekâ yeterliliklerimizin farkına varmamızı ve bu alandaki becerilerimizi geliştirebilmeyi hedeflemektedir. Böylelikle kendini tanıyan, yeteneklerini keşfetmiş ve onları en üst seviyede kullanabilen bireyler olma yolunda adım atmayı amaçlamaktadır.

ZOR İNSANLARLA BAŞA ÇIKMA

İnsanları, bizim için zor kılan onlarla iletişim kurarken nasıl davranmamız gerektiğini bilememektir. Doğru yöntemleri bulamamak önce iletişimi, sonra ilişkileri zedelemeye başlar. Zor insanlarla zorlanmadan başa çıkma eğitimi, hem kendimizi hem de diğer insanları kişilik özelliklerine ve davranış kalıplarına göre tanıyıp değerlendirebilmenizi sağlayarak, zor insanlarla iletişimimizin önünü açmış olacaktır.

PROTOKOL VE SOSYAL DAVRANIŞ KURALLARI

Kurumsal temsili yüksek kişiler protokol ve sosyal davranış kurallarını da içselleştirmiş kişilerden oluşur. Bu eğitim programı ile katılımcıların protokol ve sosyal davranış kuralları konusunda bilgi ve beceri sahibi olmaları hedeflenmektedir.

BAŞARI VE GELİŞİM ODAKLI OLMAK

Bu eğitim ile katılımcıların başarı ve başarıyı arttırmaya yönelik davranış stratejilerini öğrenmeleri hedeflenmektedir. Bu öğrenme süreci ile birlikte sorumluluk alabilen çalışanlar olarak gelişim hedefinin kurum içinde yaygınlaştırılmasının öncüleri olmaları amaçlanmaktadır.

BİLİNÇ6’NI AŞMAK

Kişiliğimizin önemli bir kısmı çocukluk yaşantılarımızın etkisiyle oluşur. Çocukken ailemizde gördüğümüz ilişki kurma biçimleri, yetişkinlik hayatımızda düşünce, duygu, davranış şekillerimize yön verir. Çok erken dönemde oluşmasından ve bilinçaltından kaynaklanmasından dolayı genellikle bu davranış biçimlerimizin farkına varamayız. Bu eğitimin amacı, farkında olmadığımız ancak hayatımızın her alanını etkileyen uyum bozucu bilinçaltı kalıplarımızı açığa çıkararak hem kendi içimizde daha rahat ve huzurlu bireylere dönüşmemizi sağlamak, hem de sosyal ve duygusal hayata uyumumuzu arttırmayı sağlamaktır.

YETENEK YÖNETİMİ

Bu eğitim programı ile yöneticilerin yetenek yönetimi yaklaşımını benimsemelerini hedefliyoruz. Yeteneğin keşfi, kazanımı, elde tutulması süreçlerinde kendilerine düşen ödevlerin farkına varmalarını ve kuşaklarla verimli çalışmak için güncel yönetim araçlarını kullanabilmelerini amaçlıyoruz.

KURUMSAL KARİYER YÖNETİMİ

Bu eğitim ile kurumsal bir kariyer yönetimi sistematiğinde nelere yer verilmesi gerektiği ve işleyişinde dikkat edilmesi gereken püf noktalar aktarılmaktadır. Kurumsal bir kariyer sistemi inşa edilmesinden bu sistemin etkin işleyişi için dikkate alınması gereken noktaların kazandırılmasını hedefliyoruz.

İNSAN KAYNAKLARI PROFESYONELLERİ İÇİN MÜLAKAT TEKNİKLERİ

Mülakat, insan kaynakları yönetiminin en önemli araçlarından biridir. Bu eğitim programı ile yeni dönem mülakat tipi olan online mülakattan, etkili mülakat soruları hazırlamaya, süreci yönetip değerlendirmeye kadar etkili bir mülakat yönetiminin tüm yönlerini kazandırmayı hedefliyoruz.

ADAYLAR İÇİN MÜLAKAT TEKNİKLERİ

Sınırlı sürede becerilerimi, kişiliğimi, yapabilirliğimi, uyumumu nasıl karşı tarafa anlatabilirim? Adaylar için mülakat teknikleri eğitiminde; mülakata hazırlanan adayların soru pratiğinden, beden dilini etkin yönetmesine kadar tüm sürecin kritik anahtarlarını kazanmasını ve deneyimlemesini amaçlıyoruz.

KARİYER HARİTASI OLUŞTURMA

Bu eğitimde profesyonellerin kendi kariyer yolculuklarının farkına varmalarını, bulundukları evrede geleceğe dönük etkin bir kariyer yolu çizebilmeleri için ihtiyaç duyabilecekleri araçların kazandırılması hedefliyoruz.

ÇALIŞANLARDA PERFORMANS NASIL ARTTIRILIR?

Çalışanlarının performans ve potansiyelinin farkında olan ve bu farkındalıkla yöneten yöneticiler, işyeri bağlılığında ve iş çıktılarında pozitif sonuç elde ederler. Bir çalışanın performans ve potansiyeli nasıl keşfedilir? Nasıl maksimize edilir? Nasıl yönetilir? Bu ve benzer soruların cevaplarını kullanışlı, etkin yöntemlerle katılımcılara sunuyoruz.

PERFORMANS YÖNETİMİ

Bu eğitim ile kurumsal performans yönetim sistemi kurma ve/veya geliştirme hedefinde olan profesyonellerin dikkate alması gereken araçlar kazanması hedeflenmektedir. Performans yönetim sisteminde yer alması önerilen araçlar ve bu araçların sistem içerisinde etkili kullanımına ilişkin püf noktalar aktarılır. 

ORYANTASYON PROGRAMI OLUŞTURMA

İşe yeni başlayan ya da pozisyonu değişen çalışanın ihtiyaç duyacağı işe uyumlandırma programında gerekli olan araçların kazandırılması hedeflenmektedir.

ETKİN SATIŞ TEKNİKLERİ

Bu eğitim ile müşterinin mevcut durumunu analiz ederek, satışa hazırlanmak ve hedefleri belirlemeyi amaçlıyoruz. Görüşme sonrasında teklif ve değerlendirme, süreci takip ve satış kapama hedeflenmektedir.

MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ VE MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ

Günümüz şartlarını göz önünde bulundurarak bu eğitim ile amacımız müşteri memnuniyetini analiz ederek, kayıplarını en aza indirmek, müşteriye çözüm sunmak ve uzun dönemli ilişkiler kurmaktır.

SATIŞI HEDEFLERLE YÖNETMEK

Bu eğitim ile amaçlanan daha fazla müşteri kazanmak, ciroyu yöneterek karlılığı arttırıp, nasıl bir hedef tablosu ile bunları yapabileceğimiz amaçlanmıştır. Bu hedeflerin somut, ölçülebilir ve izlenebilir olması başarıyı getirecektir.

ENNEAGRAM İLE KENDİNİ TANI BAŞKALARINI ANLA

Enneagram, bir kişilik analiz yöntemidir. Çeşitli uygulama ve gözlemlerin ardından, dokuz mizaç tipinden hangisi olduğunuzu ortaya koyan bu yöntem; insanın kendini tanıması, geliştirmesi ve değiştirmesine kılavuzluk eden bir sistemlerden biridir. Enneagram eğitimi ile önce kendinizin 9 mizaç tipinden hangisi olduğunuzdan başlayarak insanları daha yakından tanımayı öğreneceksiniz. Enneagramın öngördüğü 9 tip mizacın özelliklerini derinlemesine kavramış olacaksınız. 9 mizaç tipinin temel motivasyonlarını, güçlü ve zayıf yanlarını, potansiyel risklerini, stres ve konfor hattında nasıl davrandıklarını öğrenmiş olacaksınız. Hem özel hem iş yaşamında gerekli olan iletişimsel becerileri doğru bir şekilde kullanmanızı amaçlıyoruz.

İYİDEN MÜKEMMELE YOLCULUK

Doğru pozisyona doğru insanı yerleştirirken yapılacak tercihlerde adayların mesleki yetkinlikleri kadar önemli bir unsur varsa, o da onların mizaç özellikleridir. Kurumlardaki verimliliği arttırmanın gerekliliklerinden biri çalışanların kişilik yapılarına uygun pozisyonlara yerleştirilmeleridir. Kişilik yapılarına uygun olmayan görevlendirmelerde çalışanlar ne kadar yetkin olurlarsa olsunlar mutlu ve verimli olamazlar. Bu noktada, ennegram temelli mizacı merkeze alan iyiden mükemmele yolculuk eğitimi yöneticilere farklı bir bakış açısı kazandırmaktadır.

SÜRDÜRÜLEBİLİR MOTİVASYON

Hem bireylerin kendi içinde hem kurumların çalışanlarında en çok ihtiyaç duydukları içsel güç motivasyondur. Ancak bu gücü canlı tutabilmek oldukça zordur. Motivasyonun sürdürülebilir olması, kişilerin kendileriyle ilgili algılarındaki olumluluğu arttırmak kadar, kurumların çalışan bağlılığını korumasında da etkilidir. Sürdürülebilir motivasyon eğitimi bu devamlılığın yöntemlerini içermektedir.

SIFIRDAN İLERİ SEVİYEYE EXCEL

Bu eğitim, iş hayatında karşılaşılabilecek sorunlarla ilgili olarak Excel’de bilinmesi gereken temel fonksiyonlar, komutlar, değişik formatta tablolar ve verilerinizle yapılabilecek tüm işlemler için farklı seviyelerde ilerlemenizi sağlayacak teknikleri içermektedir.

ÖĞRENMEYİ ÖĞRENME

Her insanın farklı bir öğrenme stili vardır. Bu nedenle herkes farklı hızda ve şekilde öğrenir. Daha kısa sürede daha fazla miktarda bilgiyi hafızamıza kaydedebilmemiz için öncelikle kendi öğrenme stilimizi keşfetmemiz gerekmektedir. Ayrıca insan beyninin yapısını ve etkin öğrenmenin tekniklerini bilerek ilerlemek büyük bir verimlilik artışı sağlamaktadır. Öğrenmeyi öğrenme eğitimi bu bağlamdaki dikkat, bellek ve öğrenme stratejilerinin kazanılmasını sağlamaktadır.

DUYGUSAL DAYANIKLILIK

Günümüz iş dünyasının zorlayıcı koşullarında en çok ihtiyaç duyulan yetkinliklerinden biri duygusal dayanıklılıktır. Duyguları tanıma, kontrol edebilme, zorluklar karşısında çabuk toparlanıp yola devam edebilme tüm sektörlerde ve tüm kademelerde en çok aranan nitelikler arasında yerini almıştır. Duygusal dayanıklılık eğitiminde zihinsel olarak daha güçlü, psikolojik olarak daha dayanıklı, bilişsel olarak daha esnek bir yapıya sahip olabilmenizi sağlayan psikolojik teknikler yer almaktadır.

MÜZAKERE VE İKNA TEKNİKLER

Satış süreçlerini başarıyla yönetmenin temel ilkesi doğru müzakere yönetimini başarabilmektir. Karşıdaki kişinin stratejisini okuyup uygun planlama yapabilmek, müzakerelerden başarı ile çıkmayı sağlar. Müzakere ve ikna teknikleri eğitimi, çeşitli etkileme ve ikna teknikleri ile ikna yeteneğinizi nasıl geliştireceğiniz konusunda yol gösterir. Müzakereye hazırlık sürecinden, müzakereyi sonuçlandırma ve anlaşma aşamasına kadar tüm süreçlerdeki yöntemleri içerir.

EĞİTİMCİNİN EĞİTİMİ

Bir konuda eğitim verebilmek için ilk gereklilik o konuda teknik uzmanlıktır. Teknik bilginin ötesinde ise yetişkin eğitiminin ilkelerine hakim olmak, farklı eğitim yöntemlerini kullanabilmek, eğitmen olmak için gerekli bilgi ve becerilere sahip olmak gerekmektedir. Eğiticinin, eğitimi programı katılımcılara; bilgi transferi yüksek, öğrenme psikolojisinin ilkelerini bilen, etkin eğitim programları hazırlama ve sunma becerisine sahip eğitmenler yetiştirmek için bir rehber sağlamaktadır.

Alanında Uzman Kadrosuyla HUMANDO AKADEMİ Başarı Yolculuğundaki Kurumsal Partneriniz.